Jarmark Świąteczny w Kórniku odbędzie się w dniach 9-10 grudnia 2023 r.!
Zapraszamy do zgłoszenia udziału jako wystawcę lokalnych:
- restauratorów,
- rękodzielników,
- cukierników,
- koła gospodyń wiejskich,
- osoby, które prowadzą działalność i chciałyby zostać wystawcą.
Stoiska gastronomiczne powinny wskazać w asortymencie proponowane menu, które umożliwi rozlokowanie stoisk pod kątem konkurencyjności.
Stoiska handlowe/ rękodzieło oraz wyroby regionalne - organizator zastrzega, że z racji charakteru wydarzenia nie dopuści do sprzedaży wyrobów/produktów marketowych, które nie stanowią wytworu rękodzielniczego lub nie są produktem regionalnym.
Organizator zastrzega sobie pierwszeństwo przydzielenia stanowisk dla rękodzielników, stowarzyszeń, podmiotów gospodarczych które prowadzą działalność lub mieszkają na terenie Gminy Kórnik. W przypadku jeśli po tym przydziale pozostaną wolne stanowiska, dalszy przydział będzie zależał od asortymentu, celem zachowania konkurencyjności. Kolejność zgłoszeń będzie ostatnim z czynników decydujących o przydziale stanowiska.
Zgłoszenia przyjmujemy drogą mailową na adres e-mail: bip@kornik.pl lub tradycyjnie w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta i Gminy Kórnik oraz pocztą do 12.11.2023 r.
Opłata za stoisko wynosi 28,00 zł/ m2 powierzchni wystawowej.
Opłaty od wystawców pobierane są w trakcie Jarmarku przez inkasenta Wod-Kom Sp. z o.o. w każdym dniu imprezy.
Formularz zgłoszenia oraz druk wniosku o zezwolenie na sprzedaż wyrobów alkoholowych do pobrania poniżej.
Liczba stoisk ograniczona!
Przydział stoisk zostanie ustalony na spotkaniu organizacyjnym do 27.11.2023 r. i przekazany wraz z planem sytuacyjnym na adres mailowy wskazany w zgłoszeniu.