Urząd Miasta i Gminy

Dane teleadresowe Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku

Urząd Miasta i Gminy w Kórniku
plac Niepodległości 1
62-035 Kórnik

telefon: +48 61 81 70 411
e-mail: kornik@kornik.pl

Zapraszamy do Kancelarii Ogólnej w holu Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku w godzinach:

Poniedziałki8:00 – 17:00
od wtorku do piątku7:30 – 15:30


 


Wydział Spraw Obywatelskich informuje, że wydawanie dowodów osobistych, składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego jak i sprawy dotyczące zameldowania jest możliwe w: 

Poniedziałki8:30 - 16:30
od wtorku do piątku8:00 - 15:00

 

 


Kasa czynna jest:

Poniedziałki8:15 - 15:30
od wtorku do piątku7:45 - 15:00

 

 

Kancelaria Ogólna

Urząd miejski w Kórniku

Lokalizacja:

Ratusz w Kórniku (parter/patio)
plac Niepodległości 1
62-035 Kórnik


Telefony:

+48 61 81 70 411
+48 61 89 72 606
+48 61 89 72 607


Godziny pracy:    

 
Poniedziałki8:00 - 17:00
od wtorku do piątku7:30 - 15:30

 


Zadania:

Kancelaria Ogólna przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów oraz udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw przez merytorycznie właściwe komórki Urzędu Miasta i Gminy Kórnik.


Druki, wnioski, procedury:

https://bip.kornik.pl/zalatwianie-spraw

Nasza misja

  • Pomoc w załatwianiu spraw w Urzędzie
  • Rzetelna informacja
  • Sprawna obsługa

U nas możecie Państwo:

Uzyskać  informacje:

  • o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie, czyli gdzie, jak i w jakim terminie sprawę można załatwić,
  • o zakresie funkcjonowania Urzędu i innych jednostek organizacyjnych gminy,
  • jeżeli Urząd nie będzie właściwy do załatwienia sprawy, poinformujemy Państwa gdzie można się zwrócić z danym wnioskiem.

Otrzymać wszechstronną pomoc:

  • w wypełnianiu druków urzędowych,
  • w kontaktach z pracownikami merytorycznymi poszczególnych wydziałów,
  • w potwierdzeniu kompletności wymaganych załączników,
  • we wszystkich innych sytuacjach tego wymagających.

Ponadto możecie Państwo:

  • otrzymać karty usług, formularze wniosków dotyczących spraw załatwianych w Urzędzie,
  • złożyć korespondencje (wnioski, podania itp.) kierowaną do Urzędu, my ją rejestrujemy i niezwłocznie przekazujemy według kompetencji,
  • uzyskać kserokopie dokumentów dla celów urzędowych.

Jeżeli masz wątpliwości i nie wiesz jak sobie poradzić – pytaj w Kancelarii Ogólnej Urzędu.