Od 31 stycznia 2022 roku - do odwołania ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Stanu Cywilnego oraz Wydziału Spraw Obywatelskich
W związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii niezbędne jest podejmowanie działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów, jak i urzędników, zostają wprowadzone od 31 stycznia2022 roku - do odwołania ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Stanu Cywilnego oraz Wydziału Spraw Obywatelskich, polegające na obsłudze interesantów po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty.
URZĄD STANU CYWILNEGO: +48 61 8 170 411 wew. 684, 730
WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH:
- w sprawie dowodów osobistych +48 61 8 170 411 wew. 660, 730 lub
- w sprawie meldunków, nadania numeru PESEL +48 61 8 170 411 wew. 608, 594
Powyższe nie dotyczy rejestracji zgonów w Urzędzie Stanu Cywilnego.
Zachęcamy do załatwienia spraw przez profil zaufany E-PUAP.
Od 16 marca 2022 r. w celu:
- złożenia wniosku na dowód osobisty,
- odbioru dowodu osobistego,
- dokonania meldunku,
- uzyskania nr PESEL (uchodźcy),
- uzyskania zaświadczenia o zameldowaniu
należy zarejestrować się poprzez system internetowy w celu umówienia wizyty.